جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید و تقدیر دکتر رحیم‌نظری از کیمیای رهایی: نمونه‌ای بی‌نظیر در درمان اعتیاد

آقای دکتر فرزین رحیم‌نظری، مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارره با موادمخدر، در بازدید از مجموعه کیمیای رهایی و کیمیای درون، ضمن تقدیر از فعالیت این مجموعه، گفت: قطعا کار شما با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست ونمی‌توان ارزش مادی برای این کار قائل شد.
دکتر رحیم‌نظری افزود: اعتیاد یکی از مشکلات مهم کشور است و درمان موثر و ماندگار معتادان نیز یکی از فعالیت‌های اساسی در این زمینه به شمار می‌رود.
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش اساسی و کلیدی در درمان معتادان و بازگشت آنان به زندگی اجتماعی دارند.

دکتر منصور سیفی مدیرعامل کیمیای رهایی و کیمیای درون، نیز ضمن قدردانی از حضور یکی از مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر در این‌مجموعه، گفت: مجموعه ما با بیش از ۱۴ روانشناس حرفه‌ای ، یکی از مجرب‌ترین و باتجربه‌ترین کادر درمانی روان‌شناسی کشور را در اختیار دارد و درمان بیماران اعتیاد از مراحل پزشکی، تا درمان روان‌شناسی، خانواده درمانی و حمایت‌های بعدی در این مجموعه انجام می‌شود.
دکتر سیفی، با اشاره به اهمیت درمان روان‌شناسی در پروسه درمان معتادان، افزود: متاسفانه نقش اساسی روانشناسی در درمان معتادان مورد کم‌توجهی قرار گرفته است و یکی از دلایل عود بالای اعتیاد، همین موضوع است درحالی که دراین عرصه ی خطیر افراد مختلف غیر روانشناس ورود کرده اند و حتی در تمام ابعاد از جمله کمپ، بستری، شورآباد، تفریح، اشتغال و… پرداخته و سرمایه گذاری شده اما در اساسی‌ترین بخش یعنی روان‌درمانی اعتیاد توجه و سرمایه‌گذاری نشده است.

دکتر سیفی، با اشاره به ماندگاری با درصد بالای  مراجعان کیمیای رهایی و کیمیای درون، این موفقیت را نتیجه روان‌شناس محور بودن مجموعه دانست.
دکتر رحیم‌نظری، نیز ضمن ابراز شگفتی از میزان بالای ماندگاری بیماران اعتیاد در این مجموعه، گفت: چنین آماری در حد مراکز درمان کشورهای توسعه  روان‌شناسی کیمیای  مشارکت‌های این موفقیت را نتیجه درمان روان‌شناسی و حمایت‌های بعدی دانست.
در پایان، دکتر سیفی، به لزوم بازبینی نقش اساسی روان‌شناسی درحوزه اعتیاد،  آمادگی کادر مجرب درمانی و روان‌شناسی کیمیای رهایی و کیمیای درون را برای آموزش درمان‌گران اعتیاد اعلام کرد و مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

ویدیوی از توضیحات دکتر منصور سیفی و معرفی متخصصین مجموعه کیمیای رهایی
در ادامه معرفی بخش های مختلف کلینیک
مطالبی که باید بخوانید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه عزیز، یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شما! با این شماره تماس بگیر و بلافاصله ۱۵ درصد تخفیف دریافت کن!