کلینیک کیمیای رهایی مرکز معتبر و مجاز برای درمان سوء مصرف مواد در تهران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید سه ساعته کارشناسان ستاد مبارزه با موادمخدر از کیمیای رهایی

بازدید سه ساعته کارشناسان ستاد مبارزه با موادمخدر از کیمیای رهایی

بازدید سه ساعته کارشناسان ستاد مبارزه با موادمخدر از کیمیای رهایی

کارشناسان حوزه پیشگیری و درمان ستاد مبارزه با موادمخدر، از مرکز فوق تخصصی درمان مواد مخدر و محرک کیمیای رهایی بازدید کردند. در این دیدار سه ساعته، کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر از بخش‌های درمان، پشتیبانی و اداری کیمیای رهایی بازدید کردند و با مراحل درمان در این مجموعه آشنا شدند.

درمان روان‌شناسی برای اطمینان از درمان کامل معتادان

دکتر منصور سیفی، موسس کیمیای رهایی در این دیدار، ضمن تشریح مراحل مختلف درمان، پشتیبانی و‌حمایتی کیمیای رهایی گفت: ما در این مجموعه، علاوه بر درمان پزشکی و دارویی، بیماران را تحت یک دوره طولانی درمان روان‌شناسانه قرار می‌دهیم تا از درمان آن‌ها اطمینان کامل حاصل کنیم.

شروع درمان با حضور روان‌شناسان مجرب

دکتر سیفی با اشاره به اینکه، اعتیاد به مواد مخدر (تریاک، شیره، کراک و هروئین) و اعتیاد به مواد محرک (شیشه، گل، حشیش و‌ کوکائین) دارای جنبه‌های جسمی و روانی است، افزود: بنابراین، برای درمان موثر معتادان باید از روان‌شناسان باتجربه استفاده کنیم. موسس کیمیای رهایی گفت: ما با گروه کاملی از روان‌شناسان مجرب و باتجربه، به درمان بیماران می‌پردازیم و کیمیای رهایی درمان را از روان‌شناسی مراجعان آغاز می‌کند.

آمادگی ستاد مبارزه با موادمخدر برای همکاری با کیمیای رهایی

کارشناسان ستاد مبارزه با موادمخدر، در این بازدید، ضمن ابراز رضایت کامل از درمان فوق تخصصی اعتیاد در کیمیای رهایی، آمادگی ستاد را برای همکاری بیشتر و نزدیک‌تر با این کلینیک اعلام کردند.

مشاهده ویدیو
مطالبی که باید بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *