کلینیک کیمیای رهایی مرکز معتبر و مجاز برای درمان سوء مصرف مواد در تهران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همکاری گروه آموزش و درمان کیمیای رهایی و کیمیای درون با شرکت سایپا

همکاری کیمیای رهایی و کیمیای درون و شرکت سایپا

گروه آموزشی – درمانی کیمیای رهایی و کیمیای درون، در یک برنامه همکاری مشترک، کارگاه آموزشی ویژه‌ای را به مناسبت هفته بهداشت روان، برای جمعی از کارشناسان شرکت خودروسازی سایپا برگزار کرد.
این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی کارشناسان شرکت سایپا با موضوع بهداشت روان و اهمیت آن در محیط کار با توجه ویژه به مصرف سیگار بر سلامت جسم و روان اجرا شد.

همکاری کیمیای رهایی و کیمیای درون و شرکت سایپا

اساتید خبره در کارگاه آموزشی

دکتر منصور سیفی، پزشک و موسس گروه، دکتر مژگان جهانی، روان‌شناس بالینی و دکتر آلاله ادیب‌کیا روان‌شناس عمومی، اساتید و سخنرانان این برنامه آموزشی بودند و به ارائه جدیدترین یافته‌های علمی در زمینه سلامت روان و تاثیر مصرف سیگار بر آن پرداختند.

رضایت ۸۸ درصدی شرکت کنندگان

نظرسنجی که در پایان این برنامه ویژه از شرکت کنندگان در کارگاه انجام شد، نشان داد، ۸۸ درصد شرکت کنندگان از این برنامه رضایت داشتند و برگزاری آن را برای کارشناسان سایپا مفید ارزیابی کردند.

همکاری کیمیای رهایی و کیمیای درون و شرکت سایپا

شعار WHO “بهداشت روان و محیط کار”

شایان ذکر است، “بهداشت روان در محیط کار” شعار امسال سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای روز جهانی سلامت روان انتخاب شده است و کارگاه مذکور نیز با در نظر گرفتن رویکرد جهانی به این موضوع اساسی برگزار شد.

همکاری کیمیای رهایی و کیمیای درون و شرکت سایپا

گسترش آموزش رویکرد جدید گروه

دکتر منصور سیفی درخصوص برگزاری این کارگاه گفت: رویکرد جدید ما افزایش و گسترش آموزش تخصصی و همگانی درخصوص تاثیرات مصرف سیگار و اعتیاد به مواد مخدر و محرک است، زیرا معتقدیم آموزش پایه و اساس آگاهی و آگاهی اصل اساسی در پیشگیری از معضلات اجتماعی است.
وی افزود: گروه آموزشی – درمانی کیمیای رهایی و کیمیای درون، از همکاری با سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای گسترش آگاهی عمومی از معضلات اجتماعی استقبال می‌کند.

مشاهده ویدیو
مطالبی که باید بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *