کلینیک کیمیای رهایی مرکز معتبر و مجاز برای درمان سوء مصرف مواد در تهران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انجمن صنفی درمان‌گران اعتیاد به تجربه‌های کیمیای رهایی نیاز دارد

انجمن صنفی درمان‌گران اعتیاد به تجربه‌های کیمیای رهایی نیاز دارد

دکتر هومان نارنجی‌ها، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی درمان‌گران اعتیاد استان تهران، در بازدید از کلینیک فوق تخصصی کیمیای رهایی گفت: شما تجربه‌های بسیار ارزشمندی در درمان اعتیاد به مواد مخدر و مواد محرک دارید.

دعوت از کیمیای رهایی برای حضور در کمیته‌های انجمن صنفی

دکتر نارنجی‌ها گفت: انجمن به این تجربه‌ها نیاز دارد و من از شما دعوت می‌کنم، ضمن حضور در کمیته‌ها، به ویژه کمیته روان‌شناسی، این تجربه‌ها را در اختیار سایر درمان‌گران قرار بدهید.
دکتر نارنجی‌ها افزود: ما در انجمن صنفی درمان‌گران اعتیاد استان تهران، کمیته‌های تخصصی جهت ارتقا سطح درمان و هماهنگی بین واحدهای درمانی تشکیل داده‌ایم و‌ نیازمند همراهی و همیاری شما هستیم.
وی گفت: کیمیای رهایی روش‌های بسیار موثری در درمان اعتیاد دارد و ما نیاز داریم این تجربه‌ها در اختیار اعضای کانون و سایر درمان‌گران قرار بگیرد.

درمان روان‌شناسانه در کیمیای رهایی

دکتر منصور سیفی، مؤسس مرکز درمان فوق تخصصی کیمیای رهایی، ضمن استقبال از حضور دکتر نارنجی‌ها در کلینیک گفت: کیمیای رهایی ۱۳ سال سابقه مداوم در درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر (تریاک، شیره، کراک، هروئین) و مواد محرک (شیشه، گل، حشیش، کوکائین) دارد و درمان ما عمدتا بر روان‌درمانی و درمان روان‌شناسانه است.
دکتر سیفی افزود: ما در این مرکز ۱۴ روان‌شناس با تحصیلات و تجربه بالا داریم و هنگام ورود بیمار، درمان او ابتدا از روان‌شناس شروع می‌شود.

دعوت از کیمیای رهایی برای حضور در کمیته‌های انجمن صنفی

سیستم پشتیبانی حرفه‌ای کیمیای رهایی

دکتر سیفی گفت: کیمیای رهایی، سیستم پشتیبانی حرفه‌ای قوی و پیگیر را به درمان افزوده است و بیمارانی که اینجا در مسیر درمان قرار می‌گیرند، توسط تیم پشتیبانی ما که شامل روان‌شناسان باتجربه است، تا آخرین مراحل درمان پشتیبانی می‌شوند.

آمادگی برای تربیت درمان‌گر

وی گفت: کیمیای رهایی آمادگی دارد، در تربیت درمان‌گران اعتیاد مشارکت کند و حتی در سطح ملی به آموزش درمان‌گر اقدام نماید.
بر همین اساس، می‌توانیم به انجمن صنفی درمان‌گران اعتیاد کمک کنیم.

مطالبی که باید بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *